( Hey There Tell Me, have you ever had a paranormal experience? )

Halloween special edition 🙂

2.526 Replies

  1. Hi there are using WordPress for your blog platform? I’m new to the blog world but I’m trying to get started and set up my own. Do you need any coding expertise to make your own blog? Any help would be really appreciated!

  2. I’ve been browsing online greater than three hours these days, but I never discovered any fascinating article like yours. It¦s lovely price sufficient for me. Personally, if all webmasters and bloggers made good content material as you did, the net will likely be a lot more useful than ever before.

  3. I cling on to listening to the rumor speak about receiving free online grant applications so I have been looking around for the top site to get one. Could you tell me please, where could i get some?

  4. I carry on listening to the reports lecture about receiving free online grant applications so I have been looking around for the top site to get one. Could you advise me please, where could i acquire some?

  5. Hi there, I found your website via Google while looking for a related topic, your web site came up, it looks good. I’ve bookmarked it in my google bookmarks.

  6. Nice post. I was checking continuously this blog and I am impressed! Very useful info specially the last part 🙂 I care for such info much. I was seeking this particular info for a long time. Thank you and good luck.

  7. Oftmals weiß ich was in naher Zukunft passieren wird. Z.B. hab ich öfters schonmal „hervorgesehen“ dass ein Unfall passiert ist

  8. Ich weiß nicht ob es paranormal war…Vor einigen Jahren im Moment einer tiefen emotionalen Krise hatte ich kurz das Gefühl ich bin aus meinem Körper draußen und beobachte mich, wie ich im Kinderzimmer mit meine Tochter sitze. Im Anschluss das intensive Gefühl, ich will weg von zu Hause, weg von meinem Ehemann. Doch dann sprach eine tiefe Stimme zu mir: Du muss hier bleiben, Du hast noch eine Aufgabe zu erfüllen. Ich spürte zugleich etwas wie eine Hand die mich drückte.

  9. Des Abends auf dem Friedhof von meinem Großvater hab ich aus dem Fenster gesehen, hinaus zu den Gräbern der kürzlich bestatteten. Mir war langweilig also ging ich raus um mir die Beine zu vertreten. Als ich an einem der Gräber vorbeiging meinte ich ein Schluchzen zu hören. Ich sah mich um und sah eine Frau ganz in schwarz wie sie an einem Grab bitterlich weinte. Ich ging zu ihr und fragte sie wer sie sei und um wen sie trauerte. Sie meinte es wäre ihr Sohn er sei in einem Unfall verstorben. Ich sah den Grabstein an. Er war erst 22 gewesen. Ich sah wieder auf um der Frau mein Beileid zu bekunden doch sie war weg. Nirgends zu sehen. Ich erzählte meinem Großvater davon und er konnte nicht glauben was ich ihm erzählte. Er ging mit mir zu den älteren Gräbern und zeigte mir das die Mutter des Jungen schon 7 Jahre tot war….

Schreibe einen Kommentar

Deine E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht. Erforderliche Felder sind mit * markiert